Subject: FW: T11312 Raasiku pargi-reisi parkla ehituse OJV - täitmistagatis ja kinnituskirja küsimine
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Nov 2024 12:27:30 +0200

From: Kaido Liik < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>

Sent: Wednesday, November 6, 2024 9:31 PM
To: Meelis Laanpere < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: FW: T11312 Raasiku pargi-reisi parkla ehituse OJV -
täitmistagatis ja kinnituskirja küsimine

Tere

Täpsustan üle kas nõue täitmistagatise osaliseks tagastamiseks 50%
ulatuses on saadetud edasi väljamaksmisele?

Lugupidamisega,

Kaido Liik

Taristuehituse insener

+372 5019729

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.viastark.ee/> www.viastark.ee

From: Kaido Liik < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>

Sent: reede, 25. oktoober 2024 16:12
To: 'Meelis Laanpere' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: T11312 Raasiku pargi-reisi parkla ehituse OJV - täitmistagatis ja
kinnituskirja küsimine

Tere

Viastark OÜ on lõpetanud „Riigitee nr 11312 km 0,3 Raasiku raudteejaama
pargi ja reisi parkla ehituse omanikujärelevalve“ lepingujärgsed
kohustused. Vastavalt käsunduslepingu nr 3.2-3/23/1795-1 punkt 6.7.
esitame nõude täitmistagatise osaliseks tagastamiseks 50% ulatuses.

Palume ka Tellija kinnituskirja teostatud töö kohta, kus oleks välja
toodud OJV lepingu kogumaksumus, teenuse osutamise periood, projekti
põhinäitajad ning tööde ehituslepingu andmed sh ehitustööde kogumaksumus
ilma käibemaksuta.

Lugupidamisega,

Kaido Liik

Taristuehituse insener

+372 5019729

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.viastark.ee/> www.viastark.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.